2012. febr. 2.

Elhalasztott karácsony

Csoportba tartozni jó. Jó csoportba tartozni még jobb. Ha az ember (lánya) még sok újat tanulhat a sok jó ember között, az már maga a menny.
A tavalyi rokka-project kapcsán kéretőztem be a Hírös Kötő Körbe (alias HKK), és jól ott is ragadtam.

Novemberben húztunk, és egy elhalasztott ünneplés keretében most volt az ajándékozás.
Ééés én egy kis szütyőkét kaptam, formásat, színeset, tartósat!
Gabi a blogjában sokféleképp fotózta, nézzétek meg nála, és nézzetek is körül ha már ott jártok, sok szépségessége van! Ezúton is köszönöm! :-)

Az én húzottam az egyik Marcsi volt. Gondoltam, majd én horgolok. Már úgyis túl voltam 4 leckén a saját, különbejáratú horgolóiskolámban. Mi az nekem! 
De aztán nem haladtam értékelhető ütemben, így újratervezés indult az action előtt 4 nappal. Visszanyúltam a gyökereimhez, elő a jó öreg foltvarrással! Éppen a régi-régi UFOimat rendezgettem, és találtam egy tizedkész neszesszert ólomüveg technikával. Ő lett a befutó.

elölről
és hátulról
A talákozóról olvashattok Kicsikatónál, Kingánál, Melindánál is...

1 megjegyzés:

KicsiKató írta...

annyira bírom az írásaidat, mindig örülök, ha látom, hogy újdonság van, szeretem ezt a fanyar, szolid, de mindig fel-felbukkanó humort:))))) ja és a neszeszert is, szuper lett!! :)