2011. jan. 1.

Leltár helyett -1

Még nem vagyok kész az elmúlt évet értékelni. Nem tudom, akarom-e. Most biztos nem.

Addig is, amíg eldöntöm, jöjjön egy kis lelkiismeretfurdalós kollázs. Természetesen az én lelkiismeretemet furdaló. Belenéztem a félkészes dobozomba, és csak pakoltam kifelé és fotóztam. Éppen 12 lett.

  1. Takarókezdemény, amit jótékony célokra megy, a blokkok a Napraforgó kör "tulajdona", az összeállítás az én munkám. Hátravan a keretezés, rétegzés, tűzés, stb.
  2. Egy gyorstechnikás torzó, már nem igazán tetszik a színösszeállítás. Illetve nem volt előre képünk a tanulandó anyagról, így nem tudtam a megfelelőt előkészíteni. Ötlet híján pihentetetem tovább...
  3. Táskakezdemény, Márta néni mintájára. Minden ki van szabva hozzá, már csak az elszánás hiányzik.
  4. CD-borítóból átalakítandó útivarrósnak indult crazy.
  5. Úgyszint csoportfoglalkozás keretében tanult Convergence. Valami applikációt kéne megálmodni rá.
  6. Táborita neszesszer by Kacsukévi.
  7. Csop.fogl. úgyszint. Ötlethiány dettó.
  8. Applikáció hiányzik róla. De nem tudom, milyen. Meg minek is indult egyáltalán...
  9. Bonnie-féle takaró lehulló darabjaiból összeállított blokkok. Az összállítási terv már készen vár.
  10. Táska lesz. Egyszer. Majd.
  11. Csop. foglalkozáson oktattam a kétoldalas quiltet. Két éve talán.
  12. A kérdés permanens. Hogyan tűzzem?

Aztán persze találtam még ÖKOszatyrokat, nesziket, mindenféle Tildákat x%-os készültségben.


Hátha az idei év változásokat hoz. Ezen a téren is. 

Nincsenek megjegyzések: