2010. aug. 8.

Fejezzük be együtt - július/1 - a blogtalanok

Szokás szerint a blognélküliek munkáival kezdem:

Először Edit táskáit mutatom:



 A nyári szünetre tekintettel most két táskát is befejeztem, a középső blokkja árválkodott mindkettőnek már régen.
A kisebb táska blokkjának darabkáit szerintem még 2-3 éve Karcagon guberáltam :)), a blokk kész is lett, de nem tudtam, mit készítsek belőle. Sok táskát varrtam már, de a lányaimnak most ez a kicsi típus tetszik, bérlet, pénztárca, zsepi meg egy kis víz, kaja fér bele. Vár még egy bordó-drapp is a sorára, de most koszorúslány-ruhákat kell varrnom...


Puszillak:
Editsokadik

Judit és lánykája is jelentkeztek:

Szia!
Hát...majdnem lemaradtam...Nagyon sűrű volt ez a hónap ( befőzések, vendégek, munka, Dunán pecázások a gyerekekkel) . Így ma délelőtt sikerült csak bekapcsolnom a varrógépet. Egy dobozt fejeztem be, hasonlót mint a két hónappal ezelőtti. Nemsoká jönnek haza látogatóban a barátnőmék Svédországból, a kislánya kapja meg ajándékként.
Judit Gödről


Csókolom!
Ebben a hónapban kivételesen egy gyöngyös dolgomat fejeztem be ( ha nem gond). Anyától tanultam a mintát, tavaly karácsonyra csináltam egy ilyen nyakláncot a Keresztmamámnak. Akkor keztem el az enyémet is, de a szélét nem szeretem csinálni, ezért akkor félbemaradt. Most ezt is megcsináltam, kapott akasztót és szalagot, úgyhogy mostmár lehet hordani!
Panna Gödről

A következő elmaradhatatlan versenyzőnk Borcsamama:


Szia Ildikó!


Ebben a hónapban az UFO-im a Karcagon be nem fejezett ill. alig elkezdett munkák lettek, nagyon sok minden összejött megint, ráadásul  ma még az autónkat is ripityára törte a párom, szerencsére neki nem lett semmi baja, és nem is ő volt a hibás, de ez a lényegen sajnos nem változtat.
Néhány kép a kiszabott és félig kész neszesszerről, az ott csak kiszabott könyvborítóról, az itthon már csak befejezésre váró táskáról, és a Karcagon tanult szalaghímzésről, ami itthon tűtartóvá változott.
Holnaptól megint varrós programon leszek, nektek is jó munkát és jó pihenést kivánok   

Borcsa

Annamária is lelkesen és rendszeresen jelentkezik:


Kedves Ildikó!
Kislányomnak készült el végre a cicás szütyője, a lelkesedésből még kis barátnők táskájára is futotta.
szeretettel:
Annamária

Nincsenek megjegyzések: