2010. jún. 4.

Fejezzük be együtt - májusi nyertes

Elnézést a késésért, de besűrűsödtem egy kicsit mostanság....

Szóval kipakoltam 17 cetlikét, jóóól megkevertem, és egy rövid nevecske volt a papíron:



Sok-sok szeretettel gratulálok.

Ja, hogy mihez? :-))
Egy újabb festett - és te választatod ki melyik színű - anyag kerül a borítékba. Mérete 150 x 45 centi. Spéci, shibori technikával festettem. Na, melyiket választod?




 A türkiszt vagy a barnásat? 

Címet és a választott színt kérem mihamarabb! :-)

2 megjegyzés:

Dia írta...

Hű, hogy milyen szerencsém van! :-)
délután nézegettem a meskán a gyönyörű festett anyagaidat, most pedig nyertem :-) Nagyon köszönöm!!!

Nehéz a választás...
e-mailben küldöm a címem és a választásomat

Jutus írta...

Gratulálok Dia,bármelyik anyagot is választod,nagyon szerencsés vagy!!!:))