2009. máj. 29.

Pedagógusnap - ajándékok

Félfövésben vannak a múltkori prototípus után a tolltartók. Ragyogó lehetőség a maradékos dobozokból fogyasztani. Nem is gondolná az (átlag)ember lánya, hogy milyen nehéz a spontán, véletlenszerű hatást elérni, hogy úgy nézzen ki mintha.... És bizony kell az újakból, szépekből is hozzátenni.

Úgyszint ragyogó lehetőség a gépem mindenféle díszítőöltéseit tesztelni, a különböző beállításokat - egy öltésen belül - kipróbálni.


Kicsit más:

Gyerek3 alias hármaska aki fiú, népitáncol - többek között. Szombaton (a zsúr idejében, mikor máskor :-) ) fellépésük volt, ahol egy új bőgatyában szerepelt. A gatyát összevarrva, de beráncolás nélkül kaptam meg. Le voltam döbbenve, mekkora is egy ilyen ruhadarab. Majdnem 4 méter volt a kerülete!!!! Szoknyánál még elmegy, de gatyánál! Két sor gumit kellett beleszuszakolnom....
Az első még csak-csak, de a második! Majdnem rémálom volt - lett volna, ha nem lenne az én kis Clover zsinórbehúzó/kifordító/kifordítva-zsinórbehúzó csodakütyüm. Sokadszor segített már ki a kis jószág. Az első kör gumit seperc alatt belevarázsoltam, a második se volt vészes.

5 megjegyzés:

zazálea írta...

Megmondanád nekem, milyen varrógéppel tudod ezeket nagyon szép öltéseket készíteni? Nagyon tetszenek...

b_ildikó írta...

Pfaff tiptronic 2030.
Novemberben múlt 7 éves. Az újabbak már még ennél is sokal többet tudnak.

zazálea írta...

De jóóóóóóóóóóó... :o)
Köszönöm a választ!

Abile írta...

Jééé, nekem is van ilyen csodakütyüm, de én azt hittem, hogy csak varrott pánt kifordításához lehet használni!
Köszönöm az információt! :o))

szkornelia írta...

Nagyon szepek lesznek a kis tolltartok. :)