2009. febr. 23.

Hímzések

Elkészültem Martimeztől PIF-ként kapott redwork-ömmel. Nagyon sokat tanultam belőle, először hímeztem osztott hímzővel, hímzőkereten. Szerettem, a technikát megtartom. :-))))
Sokféle szép pirosmintás anyagom van, valószínűleg azokkal keretezem majd. Gondolkodtam, hogy elkészítem az eredetiből az összeset (még vagy 4-5 hímzés, és country-stílusban összedolgozva), de aztán letettem róla. Ez már ennyi marad, éppen elég lesz készre varrni.

A másik a Noé bárkája, amiben úgyszint beújítottam. Ezt gyöngyfonallal hímzem, bár igazán nem jó hozzá. Úgy döntöttem, nem látja a nem "hozzáértő" családom, hogy ennek nem így kellett volna készülnie, azonkívül az életben nem hímezném el a felhalmozott gyöngyfonalkészleteimet (bár lehet, hogy így sem...) .
Itt is próbálkozomm a kerettel, itt is tetszik. Előre felrajzoltam az összeset - látható, hogy ez egy nadrág szára volt valamikor - és apránként haladok. Az alapanyag se ideális, viszonylag ritkásan szövött lenes ruhaanyag, de azért lehet vele dolgozni.

Nincsenek megjegyzések: