2009. jan. 5.

Veratakaró - 1.

Miután már minden kiszabva várta az első (majdnem*) gyerekmentes hétköznapot, így néminemű favágás után - hjakérem, ha az emberlyánya a cserépkályha melegénél akarja azt a fránya tűt böködni :-))) - ma délelőtt végre felébresztettem ünnepi álmából a varógépemet alias sárkánykát, és varrtam:

Ezt.

A közepébe applikált virágok kerülnek, de még nem tudom, hogy csak szétszórtan virágfejek, vagy így valahogy, szárastul, pillangóstul, izé madarastul. Ötletek? :-))

A kép erősen nem színhelyes. És kissé homályos. De majd holnap napfénynél...

* kisnagylány reggel kitalálta, hogy ő inkább hányással kezdi ezt az új évi első munkanapját... Milyen jó, hogy anya már nem jár dolgozni... (namindegy, egyszercsak majd feldolgozom)

8 megjegyzés:

Endy írta...

Nèzd a pozitìv oldalàt, foglalkozhatsz a csalàdoddal s a hobbyddal!

Katbo-Réka írta...

Nagyon kiváncsian várom a végeredményt. A belinkelt oldal nekem is kedvencem:-)
Kislánynak mihamarabbi jobbulást!

Cic írta...

Ha már takaró, akkor én szétszórtan tenném, de ha rám hallgatsz úgy varrod, ahogy szeretnéd. ;-) Kíváncsian várom a folytatást.

Remélem, kisnagylány jobban van már!

Abile írta...

Húúú, nagyon tetszik a belinkelt oldalon lévő virágos mutatvány! :o)

Jobbulást kívánok és kitartást!

KicsiKató írta...

Én is a szétszórtságra szavaznék vagy talán körben minden szélről gyökerező virágok... Vagyis hogy ne legyen egy oldalhoz kötött, akkor már minden oldalról nőjenek..:)

Jobbulást nektek, léleknek, testnek egyaránt..!

Julcsi írta...

Ajjajj! Te nem bírtad vagy ők?

Takarónál nekem is az jutott eszembe, mint KicsiKatónak: körben gyökerezve és akkor mindegy, honnan takarózik vele a gyermek.

Jobbulást!

Elizanikó írta...

nagyon szép lesz !

b_ildikó írta...

Köszönöm, asszem szétszórtan lesznek. De majd csak holnap, mostanra nyertem csak a migrénnel vívott csatámban...