2009. jan. 4.

Év-forduló

Bár olvasgattam folyamatosan a blogokat, de lelkierőm már nem volt megírni a saját összegzéseimet, terveimet.


Miután nagy nehezen belerázódtunk ősszel az új életformába - mármint hogy én is dolgozom - most a bemutatkozásomból ki kellett törölnöm két szót..... Ez volt életemben az első, hogy nekem mondtak nemet.


Szóval lehet újraszervezni az életemet. Ötleteim vannak, hogyan tovább. Varrós listám azonnal megtelt, már szabogatni is nekiálltam. De a gépet majd csak hétfőn veszem elő!
Azonkívül nemsokára megszületik a 100. bejegyzés is, és lesz egy kis ajándékozás is! :-))
Mindjárt írok végre a karácsonyi ajándékozósról is, mert eddig vagy gépem nem volt,vagy éppen magam alatt voltam. De hát új év új lelkesedés! :-))

Van egy rózsaszín-mániás lányom, és vészesen közeledik a névnapja. Szegénynek dec.6. és jan. 13. között minden ajándékozhatós ünnepe, alkalma lezajlik... Ovis ágyneműt fog kapni, mert ugye már végre bent alhat, új ágyakat kaptak, és a tesóktól örököltek már leamortizálódtak.


Ezekből a csíkokból egy Bonnie-fél takaró lesz, reményeim szerint minél előbb. (a képek nem színhelyesek, de majd a folyamat képeit már napvilágnál készítem)

Nincsenek megjegyzések: