2009. jan. 4.

Karácsonyi húzogatós - küldtem

Hála Ahamának, nagyon jó kis játékban vehettünk részt. Nekem nehezített pálya jutott, mert nem blogoló kolleginát kaptam, csak az adatlapjáról derült ki néhány információ. Fkisztiről van szó. Annyi azért kiderült, hogy foltvarró, így ennek ismeretében állíthattam össze a kis csomagot, amit (nem én lennék, ha nem így történt volna) karácsony előtti pénteken adtam csak föl. Szerencsére éppen időben odaért.

Került a csomagba két repülős angyalka, két country szívecske, szíves panelos anyag, és 3 mikrokord anyagból hajtogatott csillag.

Kriszti ezt írta a köszönő levelében:

megkaptam az ajándékodat. Nagy örömet szereztél vele! Az angyalkák már a lámpáról lógnak le (mintha átrepülnének a szobán). Külön öröm volt, hogy éppen a születésnapomon kaptam kézhez:). Az anyagok pedig újabb varrásra inspirálnak.....

Kriszti, örülök, hogy örülsz! :-)))))

Nincsenek megjegyzések: