2008. aug. 12.

Táskák

Még Karcagon a dáliás napon készült el a kék táska. A dáliás szatyor tetejére került volna a díszítőcsík, de leszavaztuk, így a csíkhoz lett a táska.


Egy kicsit kicsi lett, A/4-es papír nehezen fér bele. de azért szeretem! :-)))

PIF-nek gondoltam, de aztán jobbat találtam ki! Így most megmutathatom.....


Van egy hely, ahol natúr jellegű dolgokat kérnek tőlem, ezért megpróbáltam áthangolni a stílust, talán sikerült. Esetleg a dekorcsík a közepén kerülhetett volna feljebb.
Ez egy kicsit nagyobb lett, mint a kék, de még mindig nem az eredeti méret.


Zsebek, ahogy illik :-))



.... és a fülek behajthatók, ha vállon akarjuk vinni.

4 megjegyzés:

Julcsi írta...

Miért nem jártam én nálad mostanában?!
Jókat alkottál!
A natúr színű táskán nincs zipp, ugye? Patent vagy mágneszár van rajta?

b_ildikó írta...

Általában hetente-kéthetente zuttyintok föl egyszerre egy csomó hozzászólást, az éjszaka is 4 született....
Kis füllentyűn van a mágneszár, tehát nem szorosan záródik a két oldal.

katafolt írta...

Nagyon jó ötlet ez a füles zár,így degeszre pakolható!
Mindkét táska gyönyörű,nekem a natúr a kedvencem :-)

Zelnice írta...

Az első táskádon nagyon tetszik a csík,olyan,mint egy bohém zongorabillentyűzet :-)