2008. aug. 12.

Mindenféle befejezések

A karcagi táborban készült kékfestő anyagokból egy kis "bármitartó" a'la Borcsamama, konkrétan én a jojókészítőket és a zseníliavágómat tartom benne.
A baba még tavasszal kezdett készülődni, egy zsúrra ment volna, de aztán oda mást vittek a lányok, íg félkészen várt türelemmel a sorára... A türelem (rózsát) befejezést terem, ő is elkészült.

Elizanikó biztatására belevágtam én is Váradi Gyöngyi virágvarrós akciójába. Ezek a lila virágok készülgettek, a kétszemélyes nyaraláson fejeztem be őket.


Tavasszal a csoportban tanítottam ezt a kosárkát a folt-varrásról, de akkor csak félig készült el a bemutatódarab.
A tűzésénél kipróbáltam a Pfaff egy nemrég beszerzett tartozékát, a körzőt(?). Beszorítom a kütyüt a helyére, a gumitappancs leszorítja a munkát a kör középpontjánál, így az anyag szépen körbeforog. Gyönyörűen visszaért mindegyik vonal saját magába.

Tetszik, megtartom. :-)))))
Az a CD-tok, amit szétbontva vittem Karcagra, és mégse csináltam meg a feladatot, azt most itthon visszavarrtam CD-tokká. Kapott új huzatot és már el is került zsúrajándékba.

Bevallom (férfiasan) nőiesen, hogy a ferdepánt kívülről való kézi felvarrása az elmúlt pár év legnehezebb varrós kihívása volt.... Beleszúrtam a tűt, és legtöbbször csipesszel húztam ki. Talán nem készítek több ilyet. Pedig nagyon ötletes és jól dekorálható! Ha valakinek van ötlete a ferdepántolás megkönnyítésére ezen az anyagon, ne kíméljen, ossza meg velem! :-)))

Nincsenek megjegyzések: