2008. aug. 12.

Díjeső

Röpke fél órámba telt, mire végre kibogoztam, hogy ki melyik díjjal tisztelt meg! :-))))
(így jár az, aki elvonul nyaralni...., győzze magát utolérni!)



Az "Alkotó blogoló"-val kezdeném, mert olyan valakitől kaptam, aki számomra a magyar virtuális quiltélet "nagyasszonya", Katafától. Hálásan köszönöm a megtiszteltetést!


Ezt a díjat 6 bloggertől érdemeltem ki: Julcsi, Btrudy, Marianna, Katafolt, Laurendilla és Szunyó olvtársaktól. Mindenkinek nagyon köszönöm a rámgondolást! :-))

Remélem a többiek nem veszik rossz néven, de én közületek Szunyót emelném ki, hiszen számomra eddig ő (te :-)) ) ismeretlen volt, és így ismeretlenül is megtisztelt! Még egyszer köszönöm!

Kdatta díjazott ezzel a gyönyörű brilliánssal, köszönöm szépen!

Töredelmesen bevallom, hogy ezen kedves és megtisztelő "piramisjáték" hozzám futó ágait nem küldöm tovább. Egyrészt mire idejutottam, hogy foglalkozzam velük, szinte mindenkihez eljutottak már, akiknek adtam volna, másrészt meglehetőst időszűkében vagyok mostanában (iskolára felkészíteni 3 gyereket, vállalkozást beindítani, szept.-től félállásban megyek dolgozni... , ja meg a nyaralásból egy gipszeskezű lánnyal jöttünk haza...).

Viszont gurult hozzám egy második üveggolyó is úgyszintén Katafa jóvoltából, ami számomra legalábbis lineárisnak tűnik, így ezt nem szeretném megszakítani. Komórka/Mariannának gurítom tovább, hisz az előbb bepillantva a blogjába, láttam, hogy nagyon szeretne ilyet kapni, és már el is kezdett írogatni.

1 megjegyzés:

Szunyo írta...

Igazán nincs mit. :D Mindig szájtátva ülök itt a blog előtt! :DDD (Nálam a pw. a tűk és a legkisebb összeférhetlensége miatt szünetel, de szerintem sosem fogok erre a szintre eljutni.)