2008. ápr. 17.

Párnák

készültek Kuba és Marokkó között félúton. Nehéz volt ráhangolódni a kubai teljesen más stílus után, de aztán a végére egészen belejöttem! :-)))
A macikás csak símán egy panel keretezése volt, bár nem volt könnyű a két szegély-keret színét eltalálni, hgyo ne legyen olllyan nagyon karácsonyos....


Zsuzsit/Billyt egy Sue-nál olvasott technikával applikáltam. Színt színére fordítottam a foltot és az egyoldalon ragasztós vetexet, összevarrtam, a vetex közepén kicsippentettem, kifordítás, helyre illesztés, vasalás - a vetex ragasztós felülete került kívülre, így klasszul fogta, amíg a géppel rávarrtam. Gyorsabb volt, mint a papírra varrás, és a széle is el van tisztázva, nem nyers szélt tűztem.
Ilyenkor örülök, hogy vannak sokadfestéseim, klassz halvány háttéranyagok lesznek belőlük.


A múlt héten szert tettem "némi" (össz. 15 méter) pamutszaténra, bagatell áron! (Köszi Márti! :-))))) ) Némi egyéb szín is volt benne a fehér mellett, a konyhakész állapot itt látható!
Mostmár megvárom az igazi meleg tavaszt ééés aztán festek! :-))))


1 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Ildi, köszi, hogy leírtad ezt a módszert - bár olvastam Sue hozzászólását is, akkor átsiklottam felette, de itt nálad szemfüles voltam:))

Nagyon szépek a párnák, a kubai quilted pedig csodás, a gitárokat imádom:))

Lenne egy kérdésem: mekkora darab anyagokat szoktál festeni? Én csak Colombus-szal festek, de bármekkorát vágok, félek, hogy kicsike lesz aztán a felhasználásnál.