2008. márc. 3.

Nyúlak X.

Elkészült egy újabb adag nyuszi, végre sikerült fiúsra is vennem a fazont. A lány nadrágját varrtam meg, de hosszított derékkal, és olyan a kis előtétet meg pántot tettem rá, mint a lányka szoknyájára.


Aztán készült még egy fiú (új gazdája nagyon örült neki), meg a vált. kedvéért 2 pzs.tartó.




A lógó papírzsepitartónál kísérleteztem a tűzéssel, nem akartam kukacolni. Ez is elég gyorsan megy, nem kell túl sokat gondolkodni hozzá.








Ja, és még egy érdekesség: A fiúk gatyóját flanellből varrtam. Szépen kiszabva minden, a nadrágot kezdtem összevarrni, aztán kerestem a kis előtétet a mellrészhez. Hát nincs sehol. Amikor szabtam a nadrágot, akkor találtam meg a hátulján. olyan jól tapadtak, hogy észre se vettem, azt is hozzávarrtam....





2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Szia Ildi!

Nagyon jól mutatnak a nyulak ezen a zöld széken! Igazán jókedvre hangoló!

A hosszúkás pzstartót hogy használjtáok? Felül lyukas és ott kell belenyúlni vagy hogy?

b_ildikó írta...

Alul van egy kis nyílás, ott kell kiszakítani a 100-as pézsét, és alulról lehet kihúzni a zsepit.