2008. márc. 12.

Hátizsákok

A hétvégén 2 gyerkőcöm is ment zsúrba, így nosza, dobjunk össze két hátizsákot ajándéknak. Éppen turiztam egy bugyirózsaszín "retro" párnahuzatot, az lett egyik anyaga, a másik lányka egy kicsit fiúsabb, neki lett a kék-zöld (naná, hogy azok is újrahasznosítottak).

A nagy takaró tűzése után/közben felüdülés volt a "kis" 45x45-ös négyzetet mozgatni. Próbálkozom a patkóval a tűzéskor, néha egész jól működik, nem kell kesztyű. Amikor kész volt a tűzés, szegtem (saját festett pink), hajtogattam, cippzáraztam. Mivel kevés pink maradt, nem tudtam volna normális pántot varrni, így zsinórt húztam be a Clover kis okos zsinórbehúzó kütyüjével. Egy baj volt, majdnem szűk járatot varrtam, így nehezen tudtam kifordítani, meg is pattant néhány helyen a cérna.

Ez az eleje.

Ez meg a hátulja.


A másikhoz választott anyagok csíkosak voltak, így egy kicsit variálni kellett, hogy hajtogatás után is jól álljon.


Tűzve, keretezve.





2 megjegyzés:

martimez írta...

Nagyon szépen és hatékonyan dolgozol!Nagyon "menő"lett mindkét zsák.Nem látszik,hol bukkantál erre a divatos anyagra.

Cic írta...

a manóba, mégsem jelentette meg az előbb a kommentemet. :-(((

szóval annyit akartam mondani, hogy mindkettő más-más miatt fogott meg: a virágos a tűzés miatt, a csíkos meg a keretezés miatt. :-)

a patkóval hasonlóképp vagyok én is - hol nagyon megy vele a tűzés, hol meg csak útban van és bénázok :-))